Popis programu
Obsahem kurzu je komplexní vhled do problematiky digitální gramotnosti a informatického myšlení. Úvodem seznamuje účastníky s historií a vývojem tohoto oboru a nechává je zhodnotit současný stav a vliv na samotný proces výchovy a vzdělávání. První část úvodu shrnuje aktuální informace z oblasti digitálních kompetencí, jako jsou témata Člověk, společnost a digitální technologie, Informace, sdílení a komunikace v digitálním světě a Tvorba digitálního obsahu. Druhá úvodní sekce je věnována konceptu STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) a Informatickému myšlení a algoritmizaci se zaměřením na její základní prvky – Abstrakce, Dekompozice, Rozpoznávání vzorů a Algoritmizace. Představení systémů pro vzdělávání Informatického myšlení a STEAM – SAM LABS a iROBOT Root. Hardware, software a ukázky práce v simulátoru a knihovně lekcí (metodika). Představení základních prostředí pro tvorbu kódu od vizuálního po textové programování. Praktické workshopy s oběma systémy v aplikacích SAM Space, SAM Studio, SAM Blocky a code.irobot.com.
Některé nabízené kurzy:
-
Využití ICT pro rozvoj digitální gramotnosti a informatického myšlení I.
Typ kurzu: prezenční
Cílová skupina: MŠ, ZŠ, SŠ
Délka kurzu: 4 hodin7 260 Kč s DPH
-
Využití ICT pro rozvoj digitální gramotnosti a informatického myšlení II.
Typ kurzu: prezenční
Cílová skupina: MŠ, ZŠ, SŠ
Délka kurzu: 8 hodin14 520 Kč s DPH
Cena dopravy: 8,50 Kč s DPH
Obdobné vzdělávací aktivity
Související produkty
Kontaktujte nás
Máte zájem o školení na téma využití ICT pro rozvoj digitální gramotnosti a informatického myšlení? Nebo vás zajímají podrobnější informace? Neváhejte nás kontaktovat: