Inovace ve výuce České Budějovice - Regionální konference pro vedení škol a všechny, kterým na vzdělávání záleží
Čtvrtek 28. 3. 2019
Od 09:00 do 13:00
Max. 100 osob
                    stdClass Object
(
    [id] => 18
    [parent] => 0
    [name] => Inovace ve výuce České Budějovice - Regionální konference pro vedení škol a všechny, kterým na vzdělávání záleží
    [created] => 2018-08-17 08:29:23
    [start] => 2019-03-28 08:00:00
    [end] => 2019-03-28 12:00:00
    [description] => 

Přednášky

9:00– 9:30 Vane vítr, rozviňme plachty!

Prý se díky technologiím rychle mění svět a škola na to není schopna reagovat, zamyšlení nad pravdivostí rozšířeného klišé. Splnila se vize digitalizace školního prostředí pro rok 2020? Co přinese změna RVP a jaké budou vyhlídky do dalšího desetiletí? Jak od akademických proklamací dojít k jejich konkrétnímu naplnění? Filosoficko-historicko-metodologický exkurz.
Ing. Mgr. Miroslav Staněk, Ph.D.

 

9:30 – 10:30 Co pozitivního nám tento vítr přináší do škol?

Příklady dobré praxe, jak je možné s využitím dostupných prostředků, inovovat výuku, rozvíjet klíčové kompetence žáků.
AV MEDIA, BOXED, PROFIMEDIA, Microsoft

 

10:30 – 10:45 Jeďte s větrem v zádech!

Jak získat potřebné finance a další zdroje. Svezte se na šablonových projektech. Proč se nebát investičních projektů. Další zdroje financování.
Ing. Luděk Heinz

Semináře

11:00  11:30 Individualizujeme výuku. Interaktivní dotykový panel v rukou učitele – tablety v rukou žáků.

Jedna dotyková obrazovka dokáže nahradit interaktivní tabuli, projektor i počítač. Na workshopu se zaměříme na individuální práci žáků využívajících tablet jako nenahraditelnou výukovou pomůcku. Tato aktivita je základem při naplňování šablony s názvem “Využití ICT ve vzdělávání”. Představíme si výukové nástroje dotykové panelu, a to bez připojeného počítače. S tablety v ruce si vyzkoušíte, jak lze žáky vtáhnout do výuky a zároveň individualizovat tempo jejich práce. Ukážeme si činnosti jako posílání otázek, testů, doplňování cvičení, aktivizující hotové aktivity apod. Na závěr neopomeneme představit složení našeho komplexního řešení, které můžete výhodně financovat že Šablon II či jiných projektových zdrojů.

 

11:45  12:15 Pokusme se o pokusy! Badatelské, žákovské experimenty nepatří jen do „laborek“.

Účastníci workshopu se sami vrátí zpět do školních lavic. V roli žáků si budou moci sami vyzkoušet, jak by se dnes ve třídě učili o pojmech jako např. „vztlaková síla“, „barometrický tlak“ či „kyselost a zásaditost“. Průvodcem v poznávacím procesu jim vedle učitele ve třídě bude také tablet na lavici. Všechny fyzikální, chemické i biologické pojmy, se kterými se bude v hodině konceptuálně pracovat, si budou moci „osahat“ pomocí reálných pokusů sledovaných za přispění nejnovějších informačních technologií a měřicích senzorů. Na závěr neopomeneme představit složení našeho komplexního řešení, které můžete výhodně financovat že Šablon II či jiných projektových zdrojů.

 

12:30  13:00 Co je to ten „kóding“? Informatické myšlení jinak. Jednoduše.

Zdá se, že všechna technika kolem nás, se nás najednou snaží „přechytračit“. Chytré jsou telefony, televize, ledničky, zásuvky, auta, celé domácnosti… Prý to najednou máme učit ve škole a vůbec z toho nejme moudří. Jaký je ale obecný jazyk nově vznikajícího světa? Musíme „umět slovíčka“ Pythonu, C++, JAVY (nebo byť jen Scratch) na to, abychom principu řeči strojů porozuměli? Workhshop představí tak trochu jiný přístup k pohledu na informatické myšlení. Zkusíme si na něm vytvořit řetězec logických instrukcí, bez jakékoli předchozí „znalosti programování“. A přesto si hned po první hodině dokážeme představit, jak např. může fungovat automatizovaný systém senzorů a aktorů v chytré domácnosti. Přijďte a zkuste si sami vytvořit „chytré rolety“ či „chytrý zvonek“… Možná z toho sami pak budete „chytřejší“… Na závěr neopomeneme představit složení našeho komplexního řešení, které můžete výhodně financovat že Šablon II či jiných projektových zdrojů.

 

 Kompletní program najdete na www.inovacevevyuce.cz

 

 Těšíme se na viděnou!

 

[small_description] => Přijměte naše pozvání na konferenci, která se bude věnovat tématům důležitým i pro vaši školu. Společnou část tvoří 3 hlavní přednášky, po kterých bude po přestávce následovat bohatý odpolední program. [location] => Gymnázium Česká [owner] => 456 [URL] => [email] => [phone] => [metaname] => [metakeywords] => [metadescription] => [recurring] => 0 [registration] => 1 [comments] => 1 [icon] => [repeat_interval] => 0 [repeat_type] => 1 [repeat_end] => 0000-00-00 00:00:00 [repeat_also] => [repeat_on_type] => 0 [repeat_on_day] => 17 [repeat_on_day_order] => 1 [repeat_on_day_type] => 1 [exclude_dates] => [start_registration] => 0000-00-00 00:00:00 [end_registration] => 0000-00-00 00:00:00 [unsubscribe_date] => 0000-00-00 00:00:00 [payments] => [max_tickets] => 1 [max_tickets_amount] => 100 [notify_me] => 0 [notify_me_unsubscribe] => 1 [overbooking] => 0 [overbooking_amount] => 0 [show_registered] => 0 [automatically_approve] => 0 [paypal_email] => [discounts] => 0 [form] => 5 [early_fee] => 0 [early_fee_type] => 0 [early_fee_end] => 0000-00-00 00:00:00 [late_fee] => 0 [late_fee_type] => 0 [late_fee_start] => 0000-00-00 00:00:00 [options] => Array ( [enable_rating] => 0 [start_date] => 1 [start_time] => 1 [end_date] => 1 [end_time] => 1 [show_description] => 1 [show_location] => 1 [show_categories] => 0 [show_tags] => 0 [show_files] => 1 [show_contact] => 0 [show_map] => 1 [show_export] => 0 [show_invite] => 1 [show_postedby] => 0 [show_repeats] => 1 [show_active_child_events] => 0 [show_hits] => 0 [show_print] => 0 [show_counter] => 0 [counter_utc] => 0 [start_date_list] => 1 [start_time_list] => 0 [end_date_list] => 0 [end_time_list] => 0 [show_location_list] => 1 [show_categories_list] => 0 [show_tags_list] => 0 [show_icon_list] => 1 [contact] => 0 [sharing] => Array ( [0] => facebook [1] => twitter [2] => linkedin [3] => pinterest [4] => reddit [5] => whatsapp [6] => buffer [7] => mix ) ) [archived] => 1 [published] => 2 [completed] => 1 [approved] => 0 [properties] => [gallery_tags] => [sync] => 0 [sid] => [allday] => 0 [ticketsconfig] => 0 [featured] => 0 [hits] => 2150 [timezone] => Europe/Prague [aspectratio] => 0 [itemid] => 0 [rsvp] => 0 [rsvp_quota] => 0 [rsvp_guests] => 0 [rsvp_start] => 0000-00-00 00:00:00 [rsvp_end] => 0000-00-00 00:00:00 [rsvp_going] => 0 [rsvp_interested] => 0 [rsvp_notgoing] => 0 [event_ended] => [event_full] => [rsm_enable] => 0 [rsm_when] => 0 [rsm_lists] => [waitinglist] => 0 [waitinglist_limit] => 0 [waitinglist_time] => [waitinglist_user] => 0 [waitinglist_admin] => 0 [notify_me_paid] => 0 [tickets_amount] => 0 [invoice] => 0 [invoice_attach] => 0 [invoice_type] => 1 [invoice_font] => [invoice_orientation] => [invoice_padding] => 7 [invoice_prefix] => [notify_me_emails] => [notify_me_paid_emails] => [notify_me_unsubscribe_emails] => [disable_registration] => 0 [disable_activation] => 0 [disable_denied] => 0 [disable_refund] => 0 [language] => cs-CZ [feedback] => 0 [disable_feedback] => 0 [before_subscribe] => [after_subscribe] => [before_unsubscribe] => [after_unsubscribe] => [locationid] => 16 [locationlink] => https://www.gymceska.cz [address] => Česká 142/64, 370 01 České Budějovice [ldescription] => [coordinates] => [lpublished] => 1 [marker] => [ownername] => Martin Kalina [ownerprofile] => )

Přednášky

9:00– 9:30 Vane vítr, rozviňme plachty!

Prý se díky technologiím rychle mění svět a škola na to není schopna reagovat, zamyšlení nad pravdivostí rozšířeného klišé. Splnila se vize digitalizace školního prostředí pro rok 2020? Co přinese změna RVP a jaké budou vyhlídky do dalšího desetiletí? Jak od akademických proklamací dojít k jejich konkrétnímu naplnění? Filosoficko-historicko-metodologický exkurz.
Ing. Mgr. Miroslav Staněk, Ph.D.

 

9:30 – 10:30 Co pozitivního nám tento vítr přináší do škol?

Příklady dobré praxe, jak je možné s využitím dostupných prostředků, inovovat výuku, rozvíjet klíčové kompetence žáků.
AV MEDIA, BOXED, PROFIMEDIA, Microsoft

 

10:30 – 10:45 Jeďte s větrem v zádech!

Jak získat potřebné finance a další zdroje. Svezte se na šablonových projektech. Proč se nebát investičních projektů. Další zdroje financování.
Ing. Luděk Heinz

Semináře

11:00  11:30 Individualizujeme výuku. Interaktivní dotykový panel v rukou učitele – tablety v rukou žáků.

Jedna dotyková obrazovka dokáže nahradit interaktivní tabuli, projektor i počítač. Na workshopu se zaměříme na individuální práci žáků využívajících tablet jako nenahraditelnou výukovou pomůcku. Tato aktivita je základem při naplňování šablony s názvem “Využití ICT ve vzdělávání”. Představíme si výukové nástroje dotykové panelu, a to bez připojeného počítače. S tablety v ruce si vyzkoušíte, jak lze žáky vtáhnout do výuky a zároveň individualizovat tempo jejich práce. Ukážeme si činnosti jako posílání otázek, testů, doplňování cvičení, aktivizující hotové aktivity apod. Na závěr neopomeneme představit složení našeho komplexního řešení, které můžete výhodně financovat že Šablon II či jiných projektových zdrojů.

 

11:45  12:15 Pokusme se o pokusy! Badatelské, žákovské experimenty nepatří jen do „laborek“.

Účastníci workshopu se sami vrátí zpět do školních lavic. V roli žáků si budou moci sami vyzkoušet, jak by se dnes ve třídě učili o pojmech jako např. „vztlaková síla“, „barometrický tlak“ či „kyselost a zásaditost“. Průvodcem v poznávacím procesu jim vedle učitele ve třídě bude také tablet na lavici. Všechny fyzikální, chemické i biologické pojmy, se kterými se bude v hodině konceptuálně pracovat, si budou moci „osahat“ pomocí reálných pokusů sledovaných za přispění nejnovějších informačních technologií a měřicích senzorů. Na závěr neopomeneme představit složení našeho komplexního řešení, které můžete výhodně financovat že Šablon II či jiných projektových zdrojů.

 

12:30  13:00 Co je to ten „kóding“? Informatické myšlení jinak. Jednoduše.

Zdá se, že všechna technika kolem nás, se nás najednou snaží „přechytračit“. Chytré jsou telefony, televize, ledničky, zásuvky, auta, celé domácnosti… Prý to najednou máme učit ve škole a vůbec z toho nejme moudří. Jaký je ale obecný jazyk nově vznikajícího světa? Musíme „umět slovíčka“ Pythonu, C++, JAVY (nebo byť jen Scratch) na to, abychom principu řeči strojů porozuměli? Workhshop představí tak trochu jiný přístup k pohledu na informatické myšlení. Zkusíme si na něm vytvořit řetězec logických instrukcí, bez jakékoli předchozí „znalosti programování“. A přesto si hned po první hodině dokážeme představit, jak např. může fungovat automatizovaný systém senzorů a aktorů v chytré domácnosti. Přijďte a zkuste si sami vytvořit „chytré rolety“ či „chytrý zvonek“… Možná z toho sami pak budete „chytřejší“… Na závěr neopomeneme představit složení našeho komplexního řešení, které můžete výhodně financovat že Šablon II či jiných projektových zdrojů.

 

 Kompletní program najdete na www.inovacevevyuce.cz

 

 Těšíme se na viděnou!

 

Webinář - přihláška

Vyplňte prosím název školy

Zadejte prosím alespoň jednoho účastníka

* povinné pole

Neplatný vstup

Přijďte se podívat do naší virtuální prezentační místnosti a navštivte některý z organizovaných webinářů

PrezentaceAktivniTrida

Zpravodaj Aktivní třída

Chcete být neustále v obraze? Mít aktuální informace, inspirativní tipy a přehled o chystaných seminářích? Přihlaste se k odběru zpravodaje Aktivní třídy a nic z toho vám neunikne.

Mám zájem

  • Promethean Logo PrometheanBlack RGB 0621v1
  • Promethean Logo PrometheanBlack RGB 0621v1
  • logo1
  • SAMLabs Logo grey
  • Root Logo Lockup kopie
  • Infento logo cb
  • logo1
  • catchbox new
  • logo1
  • logo1
  • logo1